Hadewychplaats 52

SPIJKENISSE

€ 3.000,- p/m

Interesse?

Neem contact met ons op!

Klip & van Wijk Makelaars Spijkenisse
T: 0181 - 612222
E: spijkenisse@kvwmakelaars.nl

Omschrijving

Representatieve winkelruimte van circa 129m2 in het buurtwinkelcentrum "Maaswijk" met landelijke publiekstrekkers als Kruidvat, Lidl, Jumbo en Zeeman, maar ook speciaalzaken als een bakker, kaaswinkel, keurslager en vele anderen als buren.

Rondom Winkelcentrum Maaswijk zijn voldoende gratis parkeerplaatsen, ook is het winkelcentrum uitstekend bereikbaar met openbaar vervoer.
Het winkelcentrum bediend niet alleen de ruim 4.600 huishoudens in de wijk Maaswijk, maar ook vanuit de omliggende wijken komen er vele bezoekers af op dit ruim opgezette, in 1996 gerealiseerde winkelcentrum.

Deze winkelunit heeft raampartijen aan de buitenzijde van het winkelcentrum, maar ook aan het gezellige centrale binnenplein. Hierdoor is het object op geschikt voor verschillende doeleinden en ligt het op een ideale zichtlocatie.

Qua bestemmingszijn er verschillende mogelijkheden: zowel horeca, detailhandel als maatschappelijke bestemmingen zijn toegestaan. De winkelunit zal in principe casco worden opgeleverd en is daarna naar eigen inzicht in te delen.

Bijzonderheden:
- Totale oppervlakte circa 129 m²
- Centraal gelegen locatie, gratis parkeren
- Diverse gebruiksmogelijkheden.

Huurprijs: 3000,- per maand exclusief BTW
Servicekosten 130,- per maand
Promotiekosten winkeliersvereniging 73,- per maand
De borg zal 3x de maandhuur bedragen.

Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief. Van toepassing zijn de NVM voorwaarden.

De meetinstructie is gebaseerd op de NEN2580. De meetinstructie is bedoeld om een meer eenduidige manier van meten toe te passen voor het geven van een indicatie van de gebruiksoppervlakte. De meetinstructie sluit verschillen in meetuitkomsten niet volledig uit, door bijvoorbeeld interpretatieverschillen, afrondingen of beperkingen bij het uitvoeren van de meting.

Overdracht

Welstandsklasse type

Horeca

Horeca type